恭喜台灣學生-CHIU CHIA-YIN (ANN)榮獲七月最佳學生

Ann於talk學校學生8周的多益課程,在老師與學生們之間的評價極高,很熱心幫忙及關心老師學生們,時不提醒是否有準時交作業或是否有乖乖穿暖暖吃飽飽,雖然還是大學生的她,卻是大家的大姊姊大媽媽=D

 

I never expected it to happen. I was so surprised to find out that I was chosen to be the best student for July 2016. I never thought that I would be chosen as best student because I know there are other students who are better than me. But thank you anyway!

I attended classes regularly, I rarely missed them. I never disobeyed academy rules and I always try to follow my teacher’s instructions.
Always remember the reasons why you are here at the Academy and that is to learn English and to improve our English skills. Don’t get tired and study always. Try harder until you reach your goals.

 

我從沒想過這個獎項會頒發給我,對於能成為2016年7月的最佳學生我感到相當驚訝,我從來沒想過會被選為最佳學生,因為我知道有很多其他學生比我優秀,不過我還是很感謝大家!
我準時出席於課堂上,我很少缺席,我從來沒有違背過學校的規則,我總是嘗試跟隨老師對我的指導。
大家一定要記住為什麼來語言學校的原因,你是來學習英文並提高英語技能的,不要覺得累,總是學習,努力嘗試直到達到你要得的目標為止。

arrow
arrow

    talktaiwan2016 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()